Mindenmentes Food logo background
Mindenmentes Food logo

Gyakran ismételt kérdések

Megrendelés

  • Hogyan tudok rendelni? Mik a rendelés lépései a weboldalon?

    A megrendelésed telefonon, weboldalunkon és e-mailben is leadhatod.

    Rendelés leadásának lépései honlapunkon:

    1. Bejelentkezés.
    2. Több szállítási cím esetén a használni kívánt kiválasztása. Ezt az "Étlap" oldalon, a hétválasztó gomb mellett található legördülő menü segítségével teheted meg.
    3. Az étel kiválasztása. A mennyiséget a +/- gombok segítségével állíthatod be.
    4. A jobb felső sarokban látható kosár ikonra kattintva láthatod, hogy milyen ételekből mennyit tartalmaz a kosár, valamint itt még lehetőséged nyílik az ételek mennyiségének változtatására, a kosár tartalmának törlésére, illetve a vásárlás folytatására az "Étlap" oldalra történő visszatérés után.
    5. A "Vásárlás" gombra való klikkelés. Ennek a gombnak a lenyomásával megtörténik a megrendelés, és az ügyfélszolgálatunkra beérkezik a rendelés.
    6. A fizetés módjának kiválasztása. (Erről a "Fizetés" c. pontban olvashatsz részletesen.)
    7. A regisztrált e-mail-címedre visszaigazoló e-mailt kapsz tőlünk.
  • Mikorra rendelhetek először?

    Ha 14 óráig leadod a rendelésed, akár már másnapra is rendelhetsz magadnak.

  • Van-e minimum rendelés?

    Nincsen minimum rendelés. Akár egy napra is rendelhetsz ételeinkből.

  • Módosíthatom a megrendelésemet?

    Megrendelésed a szállítást megelőző nap 14 órájáig módosíthatod.

  • Hogyan tudom lemondani a rendelést?

    Weblapunkon, telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül és e-mailben is lehetőséget biztosítunk megrendelt ételek lemondására. Erre a szállítási napot megelőző nap 14 órájáig van lehetőség.

    Rendelés lemondásának lépései honlapunkon:

    1. Belépés.
    2. Az "Élő megrendelések" almenü kiválasztása a saját név alatti legördülő menüből.
    3. A megrendelt ételek mellett található +/- gombok használatával a kívánt mennyiség beállítása. A "Jóváhagyom a módosítást" gomb megnyomása.
    4. A "Törlöm az összes rendelést" gomb megnyomása, amennyiben a teljes rendelést szeretnéd törölni.
    5. A regisztrált e-mail-címedre a lemondást visszaigazoló e-mailt kapsz tőlünk, az összesítőben az összeg negatív előjelet kap.

Szállítás



Hozzám is szállítanak?

  • Van szállítási díj?

    Igen, szállítási területeinken egységesen 200 Ft/nap/cím a házhozszállítás összege.

  • Hogyan tudom megváltoztatni a szállítási címet?

    1. Belépés.
    2. A kívánt "Szállítási címek" almenü kiválasztása a saját név alatti legördülő menüből.
    3. Új címet megadása az "Új szállítási cím hozzáadása" gombbal.
    4. A nem használt szállítási cím inaktívra állítható a mellette található "Inaktiválás" gomb segítségével.
      Szükség esetén újra aktíválható az "Aktiválás" gombbal.
  • Mikor kapom meg a megrendelt ételt?

    Legkésőbb ebédre ott vagyunk nálad! Ételeinket naponta, hétfőtől-péntekig, 6-13 óra között visszük el hozzád. A számodra megfelelő időpontot a futároddal tudod egyeztetni.

  • Kérhetem én, hogy mikor érjenek ide hozzám?

    Igyekszünk alkalmazkodni hozzád. A szállítás időpontjával kapcsolatos igényed az első szállítási napon egyeztetheted a területi képviselőnkkel.

  • Munkaszüneti napra is rendelhetek? Hogyan kapom meg a hétvégére rendelt ételt?

    Jelen pillanatban hétvégére és munkaszüneti napokra nem tudunk szállítani.


Fizetés

  • Készpénzzel vagy utalvánnyal szeretnék fizetni. Kinek adhatom oda?

    Készpénzzel vagy utalvánnyal történő fizetés esetén új megrendelőink az első szállítási napon a területi képviselőnek fizethetnek.

  • Fizethetek bankkártyával?

    Természetesen. Online megrendelés esetén bármilyen erre alkalmas bankkártyát használhatsz. Személyesen viszont csak készpénzt áll módunkban elfogadni.

  • SZÉP kártyát is elfogadtok?

    Igen, az OTP, a K&H és az MKB által kibocsátott SZÉP kártyával is fizethetsz online vásárlás esetén.

  • Étkezési utalványt is beválthatok?

    Természetesen. Jelenleg a következő utalványokkal rendelhetsz: Ticket Restaurant és Erzsébet-utalvány.

  • Kedvezményes áron rendeltem, mégis le szeretném mondani. Megtehetem?

    Sajnos lemondást kedvezményes árak esetén nem áll módunkban elfogadni.


Ételeinkről


Minden más

  • Kinéztem a jövő hétre egy kedvenc ételemet. Változhat az étlap?

    Elvétve változhat. A változtatás jogát fenntartjuk.

  • Meddig tehetek panaszt?

    Panasztételre 30 napon belül van lehetőséged.

  • Pont úgy fog kinézni az étel, mint a fényképen?

    A nyomtatott és elektronikus képi anyagaink illusztrációkat is tartalmaznak.

  • Leadtam a megrendelésemet. Biztosan kiszállítják?

    Nem jellemző, hogy visszautasítsunk egy megrendelést, de az ehhez való jogot fenntartjuk. A megrendelés teljesítésének visszautasítása csak nagyon indokolt esetben fordul elő.

  • Ki az ételek forgalmazója?

    A Mindenmentes Food ételek forgalmazója az Organic Market Kft.

  • Van boltotok, szakácskönyvetek, receptek?

    A Mindenmentes Food egészséges alapanyagokból készült ételek készítésével és házhozszállításával foglalkozik. Boltunk, szakácskönyvünk vagy receptgyűjteményünk nincsen.