Mindenmentes Food logo background
Mindenmentes Food logo

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

és tájékoztatóink az Adatvédelemről, Panaszkezelésről, Internetes fizetésről

1. Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

A www.mindenmentesfood.hu webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a weboldal használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési és felhasználási feltételeket, adat és panaszkezelési szabályainkat és azok minden pontjával egyetért! Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!

Üzemeltetői adatok

  • Cégnév: ORGANIC MARKET Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Székhely: 1211 Budapest, Színesfém utca 9.
  • Adószám: 25059939-2-43
  • Cégjegyzékszám: 01-09-197378
  • Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elérhetőség: info@mindenmentesfood.hu
  • Telefon: +36 70 621 1421

A megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A webáruház készételeket, élelmiszereket, italokat forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.

A megjelenített termékek megrendelhetők a webáruház szoftveren keresztül. Átvehetők házhoz-szállítással. Áraink bruttó árak, melyek az áfát tartalmazzák.

Regisztráció

Vásárlás kizárólag felhasználói regisztrációval lehetséges. A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt. Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.

A megrendelés folyamata

Kérjük megrendelése előtt ellenőrizze, hogy a település ahová a házhozszállítást kéri, szerepel-e aktuális szállítási területeink között, mert csak az ott szereplő településekre fogadunk el rendelést. A listát megtalálja az INFO menü SZÁLLÍTÁS ÉS MEGRENDELÉS pontban.

  1. Belépés.
  2. Több szállítási cím esetén, a kívánt rendelési cím kiválasztása. Az ÉTLAP oldalon a hétválaszt gomb mellett találhatók a szállítási címek.
  3. Étel kiválasztása.
  4. Mennyiség beállítása +/- gomb segítségével.
  5. A következő lépés a kosár ikonra való klikkelés, ami a jobb felső sarokban található. Ezen az oldalon látható, hogy milyen ételekből mennyit tartalmaz a kosár, valamint itt még lehetőség nyílik az ételek mennyiségének változtatására; kosár törlésére illetve visszatérni az ÉTLAP oldalra.
  6. VÁSÁRLÁS gombra való klikkelés. Ennek a gombnak a segítségével megtörténik a megrendelés. Az ügyfélszolgálatra megérkezik a rendelés.
  7. Cégünktől visszaigazoló emailt kap rendeléséről a regisztrált email címre.
  8. Heti előfizetéses rendszerben történik a rendelések kezelése. Ez azt jelenti, hogy a rendelt termékeket a rendelés leadásakor, vagy az első szállítási napon kell egy összegben kifizetnie.
  9. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8.00-tól 14.00, hétvégén 10.00-tól 14.00 óráig történik.
  10. Rendelésének módosításához lépjen be az oldalra regisztrációkor megadott adataival, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat.
  11. Étkezési utalvánnyal történő fizetés esetén, a lemondáskor készpénzt nem áll módunkban visszaadni. Étkezési utalvány esetében annak érvényesítése után nem áll módunkban díjat visszatéríteni már.

A termék bevezetési időszakában a bankkártyás fizetés még nem elérhető.

További információkat ételeink eltarthatóságáról, az elfogadott utalványokról, ételeink kiszállításáról az INFO menüpont alatt talál az oldalon.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, mely az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban, illetve nyomon követheti, módosíthatja azt, ha belép az oldalra regisztrációkor megadott adataival.

Az esetleges adatátviteli hibák kijavítása telefonon, az ügyfélszolgálati munkatárs segítségével is történhet.

Garancia

Termékeink az előhűtéses (nem fagyasztott!) technológiának köszönhetően megfelelő, hűtött tárolás mellett (+4℃) a dobozon jelzett időpontig biztonságosan eltarthatók.

Elállási jog

A gyorsan romlandó élelmiszereket feltétel nélkül visszaküldhetem?

Nem, mert a gyorsan romló termékek (például nem tartós élelmiszerek) és természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okból) vissza nem szolgáltatható termékek esetén sem állhat el a fogyasztó a szerződéstől (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet).

Kedvezmények

Akciós és más kedvezmények nem összevonhatóak!

Kizárások

A rendeléseket a készlet erejéig teljesítjük!

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!

Fenntartjuk a jogot a rendelés indoklás nélküli elutasítására!

Az esetlegesen az oldal tartalmában, illetve működésében megjelenő hibák miatt felelősséget nem vállalunk!

Mindenmentes Food, 2018.03.12.

2. Tájékoztató az Adatkezelésről

A teljes adatkezelési szabályzatot és nyilatkozatot megtalálja külön az INFO menüpontban a weboldalon: Adatkezelesi szabalyzatés éa Adatkezelési nyilatkozat pontokban.

Mindenmentes Food, 2018.03.12.

3. Tájékoztató a Panaszkezelésről

A teljes panaszkezelési szabályzatot és nyilatkozatot megtalálja külön az INFO menüpontban a weboldalon: Panaszkezelés pontokban.

Kérjük, panaszával, észrevételével elsősorban szállító kollégánkhoz, illetve ügyfélszolgálatunkhoz forduljon, a gyorsabb ügyintézés érdekében.

A panasz

Panasz a Mindenmentes Food tevékenységével, szolgáltatásával, termékével - vagy mulasztásával szemben felmerülő minden olyan kifogás, amelyben a panaszos egyértelműen a Mindenmentes Food eljárását (különösen: szolgáltatási, ügyintézési, - nyilvántartási hiba) kifogásolja.

Nem minősül panasznak, ha az ügyfél az Alapítványtól általános tájékoztatást, véleményt vagy állásfoglalást igényel.

A panaszos

Panaszos lehet a Mindenmentes Food szolgáltatási tevékenységének igénybe vevője, azaz azok, akik megrendelik termékeit.

A panasz képviselő vagy meghatalmazott útján történő benyújtása esetén a Mindenmentes Food vizsgálja a benyújtási jogosultságot, amelyet a benyújtó meghatalmazással igazol. Bejelentésre szolgáló nyomtatvány alkalmazása esetén a panaszos neve mellett fel kell tüntetni a panaszos törvényes, illetve meghatalmazotti képviselőjeként eljáró, panaszbenyújtó természetes személy nevét is (pl. vállalat képviselője, természetes személy meghatalmazottja, stb.). Meghatalmazás hiányában a Mindenmentes Food közvetlenül a panaszoshoz fordul az ügyintézés gyorsítása érdekében.

A panasz bejelentésének módjai

  1. Szóbeli panasz; telefonon a (06 1) 278 6700-ös telefonszámon, a telefonon közölt szóbeli panaszt a hét minden munkanapján, 8 órától 14 óráig a Mindenmentes Food folyamatosan fogadja.
  2. Írásbeli panasz postai úton (Organic Market Kft., 1211 Budapest, Színesfém utca 9.) címre.
  3. Elektronikus levélben a info@mindenmentesfood.hu címen.

Az ügyfél eljárhat meghatalmazott útján. Amennyiben az ügyfél meghatalmazott útján jár el, úgy a meghatalmazásnak a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvényben foglalt követelményeknek kell eleget tenni. A panasz képviselő vagy meghatalmazott útján történő benyújtása esetén a Mindenmentes Food vizsgálja a benyújtási jogosultságot, amelyet a benyújtó meghatalmazással igazol. Bejelentésre szolgáló nyomtatvány alkalmazása esetén a panaszos neve mellett fel kell tüntetni a panaszos törvényes, illetve meghatalmazotti képviselőjeként eljáró, panaszbenyújtó természetes személy nevét is.

Meghatalmazás hiányában a Mindenmentes Food közvetlenül a panaszoshoz fordul az ügyintézés gyorsítása érdekében.

Panaszkezeléssel kapcsolatos döntés közlése

A Mindenmentes Food a panaszügyben hozott érdemi döntését pontos, közérthető és egyértelmű indokolással ellátva, és azt írásba foglalva továbbítja a panaszos részére.

Ha az érdemi döntést közlő dokumentum jogszabályra hivatkozik, a jogszabályhely megjelölése mellett annak érdemi rendelkezését is ismerteti.

A panasz elutasítása, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén az ügyfél az alábbi testületekhez, illetve hatóságokhoz fordulhat:

  • Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztályához (Cím: 1051 Budapest, Sas u.19. III. em.)
  • vagy a területileg illetékes járási hivatalokhoz. Elérhetőségeket itt találhatnak: jarasinfo.gov.hu.
  • Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testülethez (Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.; www.bekeltetes.hu)
  • az ügyfél döntése alapján a polgári perrendtartás szabályai szerint bírósághoz.

A Mindenmentes Food a panaszt és az arra adott választ 1 hónapig őrzi meg.

A teljes panaszkezelési szabályzatot megtalálja külön menüpontban, az oldalon.

Mindenmentes Food, 2018.03.12.

Ön termékeket helyezett a kosarába. Biztosan el kívánja hagyni az oldalt?

Megnézem a kosarat