Mindenmentes Food logo background
Mindenmentes Food logo

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

és tájékoztatóink az Adatvédelemről, Panaszkezelésről, Internetes fizetésről

1. Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

A www.mindenmentesfood.hu webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a weboldal használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési és felhasználási feltételeket, adat és panaszkezelési szabályainkat és azok minden pontjával egyetért! Egyet nem értés esetén a rendszert nem használhatja!

Üzemeltetői adatok

  • Cégnév: ORGANIC MARKET Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Székhely: 1211 Budapest, Színesfém utca 9.
  • Adószám: 25059939-2-43
  • Cégjegyzékszám: 01-09-197378
  • Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elérhetőség: info@mindenmentesfood.hu
  • Telefon: +36 70 621 1421

A megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A webáruház készételeket, élelmiszereket, italokat forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.

A megjelenített termékek megrendelhetők a webáruház szoftveren keresztül. Átvehetők házhoz-szállítással. Áraink bruttó árak, melyek az áfát tartalmazzák.

Regisztráció

Vásárlás kizárólag felhasználói regisztrációval lehetséges. A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt. Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.

A megrendelés folyamata

Kérjük megrendelése előtt ellenőrizze, hogy a település ahová a házhozszállítást kéri, szerepel-e aktuális szállítási területeink között, mert csak az ott szereplő településekre fogadunk el rendelést. A listát megtalálja az INFO menü SZÁLLÍTÁS ÉS MEGRENDELÉS pontban.

  1. Belépés.
  2. Több szállítási cím esetén, a kívánt rendelési cím kiválasztása. Az ÉTLAP oldalon a hétválaszt gomb mellett találhatók a szállítási címek.
  3. Étel kiválasztása.
  4. Mennyiség beállítása +/- gomb segítségével.
  5. A következő lépés a kosár ikonra való klikkelés, ami a jobb felső sarokban található. Ezen az oldalon látható, hogy milyen ételekből mennyit tartalmaz a kosár, valamint itt még lehetőség nyílik az ételek mennyiségének változtatására; kosár törlésére illetve visszatérni az ÉTLAP oldalra.
  6. VÁSÁRLÁS gombra való klikkelés. Ennek a gombnak a segítségével megtörténik a megrendelés. Az ügyfélszolgálatra megérkezik a rendelés.
  7. Cégünktől visszaigazoló emailt kap rendeléséről a regisztrált email címre.
  8. Heti előfizetéses rendszerben történik a rendelések kezelése. Ez azt jelenti, hogy a rendelt termékeket a rendelés leadásakor, vagy az első szállítási napon kell egy összegben kifizetnie.
  9. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8.00-tól 14.00, hétvégén 10.00-tól 14.00 óráig történik.
  10. Rendelésének módosításához lépjen be az oldalra regisztrációkor megadott adataival, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat.
  11. Étkezési utalvánnyal történő fizetés esetén, a lemondáskor készpénzt nem áll módunkban visszaadni. Étkezési utalvány esetében annak érvényesítése után nem áll módunkban díjat visszatéríteni már.

További információkat ételeink eltarthatóságáról, az elfogadott utalványokról, ételeink kiszállításáról az INFO menüpont alatt talál az oldalon.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, mely az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban, illetve nyomon követheti, módosíthatja azt, ha belép az oldalra regisztrációkor megadott adataival.

Az esetleges adatátviteli hibák kijavítása telefonon, az ügyfélszolgálati munkatárs segítségével is történhet.

Garancia

Termékeink az előhűtéses (nem fagyasztott!) technológiának köszönhetően megfelelő, hűtött tárolás mellett (+4℃) a dobozon jelzett időpontig biztonságosan eltarthatók.

Elállási jog

A gyorsan romlandó élelmiszereket feltétel nélkül visszaküldhetem?

Nem, mert a gyorsan romló termékek (például nem tartós élelmiszerek) és természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okból) vissza nem szolgáltatható termékek esetén sem állhat el a fogyasztó a szerződéstől (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet).

Kedvezmények

Akciós és más kedvezmények nem összevonhatóak!

Kizárások

A rendeléseket a készlet erejéig teljesítjük!

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!

Fenntartjuk a jogot a rendelés indoklás nélküli elutasítására!

Az esetlegesen az oldal tartalmában, illetve működésében megjelenő hibák miatt felelősséget nem vállalunk!

Mindenmentes Food, 2018.03.12.

2. Tájékoztató az Adatkezelésről

A teljes adatkezelési szabályzatot és nyilatkozatot megtalálja külön az INFO menüpontban a weboldalon: Adatkezelesi szabalyzatés éa Adatkezelési nyilatkozat pontokban.

Mindenmentes Food, 2018.03.12.

3. Tájékoztató a Panaszkezelésről

A teljes panaszkezelési szabályzatot és nyilatkozatot megtalálja külön az INFO menüpontban a weboldalon: Panaszkezelés pontokban.

Kérjük, panaszával, észrevételével elsősorban szállító kollégánkhoz, illetve ügyfélszolgálatunkhoz forduljon, a gyorsabb ügyintézés érdekében.

A panasz

Panasz a Mindenmentes Food tevékenységével, szolgáltatásával, termékével - vagy mulasztásával szemben felmerülő minden olyan kifogás, amelyben a panaszos egyértelműen a Mindenmentes Food eljárását (különösen: szolgáltatási, ügyintézési, - nyilvántartási hiba) kifogásolja.

Nem minősül panasznak, ha az ügyfél az Alapítványtól általános tájékoztatást, véleményt vagy állásfoglalást igényel.

A panaszos

Panaszos lehet a Mindenmentes Food szolgáltatási tevékenységének igénybe vevője, azaz azok, akik megrendelik termékeit.

A panasz képviselő vagy meghatalmazott útján történő benyújtása esetén a Mindenmentes Food vizsgálja a benyújtási jogosultságot, amelyet a benyújtó meghatalmazással igazol. Bejelentésre szolgáló nyomtatvány alkalmazása esetén a panaszos neve mellett fel kell tüntetni a panaszos törvényes, illetve meghatalmazotti képviselőjeként eljáró, panaszbenyújtó természetes személy nevét is (pl. vállalat képviselője, természetes személy meghatalmazottja, stb.). Meghatalmazás hiányában a Mindenmentes Food közvetlenül a panaszoshoz fordul az ügyintézés gyorsítása érdekében.

A panasz bejelentésének módjai

  1. Szóbeli panasz; telefonon a (06 1) 278 6700-ös telefonszámon, a telefonon közölt szóbeli panaszt a hét minden munkanapján, 8 órától 14 óráig a Mindenmentes Food folyamatosan fogadja.
  2. Írásbeli panasz postai úton (Organic Market Kft., 1211 Budapest, Színesfém utca 9.) címre.
  3. Elektronikus levélben a info@mindenmentesfood.hu címen.

Az ügyfél eljárhat meghatalmazott útján. Amennyiben az ügyfél meghatalmazott útján jár el, úgy a meghatalmazásnak a polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvényben foglalt követelményeknek kell eleget tenni. A panasz képviselő vagy meghatalmazott útján történő benyújtása esetén a Mindenmentes Food vizsgálja a benyújtási jogosultságot, amelyet a benyújtó meghatalmazással igazol. Bejelentésre szolgáló nyomtatvány alkalmazása esetén a panaszos neve mellett fel kell tüntetni a panaszos törvényes, illetve meghatalmazotti képviselőjeként eljáró, panaszbenyújtó természetes személy nevét is.

Meghatalmazás hiányában a Mindenmentes Food közvetlenül a panaszoshoz fordul az ügyintézés gyorsítása érdekében.

Panaszkezeléssel kapcsolatos döntés közlése

A Mindenmentes Food a panaszügyben hozott érdemi döntését pontos, közérthető és egyértelmű indokolással ellátva, és azt írásba foglalva továbbítja a panaszos részére.

Ha az érdemi döntést közlő dokumentum jogszabályra hivatkozik, a jogszabályhely megjelölése mellett annak érdemi rendelkezését is ismerteti.

A panasz elutasítása, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén az ügyfél az alábbi testületekhez, illetve hatóságokhoz fordulhat:

  • Budapest Főváros Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztályához (Cím: 1051 Budapest, Sas u.19. III. em.)
  • vagy a területileg illetékes járási hivatalokhoz. Elérhetőségeket itt találhatnak: jarasinfo.gov.hu.
  • Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testülethez (Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.; www.bekeltetes.hu)
  • az ügyfél döntése alapján a polgári perrendtartás szabályai szerint bírósághoz.

A Mindenmentes Food a panaszt és az arra adott választ 1 hónapig őrzi meg.

A teljes panaszkezelési szabályzatot megtalálja külön menüpontban, az oldalon.

Mindenmentes Food, 2018.03.12.

Tájékoztató a biztonságos internetes fizetési megoldásról, mely weboldalunkon működik.

Biztonságos fizetés kártyával

Weboldalunk Bankok által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújt vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztásával növeljük meg. Rendelési weboldalunk a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a kiválasztott Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat egy 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetési oldalon. A fizetőoldal adattartalmáról (kártyaszámok, jelszó) weboldalunk nem kap értesítést, azokat csak a Bank éri el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően weboldalunk tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző program beállításainak támogatnia kell az SSL titkosítást. A megfelelő összegű fedezet esetén megrendelt szolgáltatások ellenértéke, vagyis a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján (mely összeg Banktól függően többnyire 1-3 órán belül kerül levonásra a szolgáltatáshoz kapcsolt aktuális zsebből).

Kérjük, olvassa végig részletes tájékoztatónkat!

Mire figyeljen a vásárláskor?

Röviden ismertetjük, hogy miképpen intézheti a legbiztonságosabb módon vásárlását. Olvassa el fizetési tájékoztatónkat, általános szerződési feltételeinket, adatvédelmi tájékoztatónkat is, hiszen ezek garantálják az Ön adatainak biztonságát és a rendelésének teljesítési szabályait! Tartsa nyilván a mindenkori vásárlásával kapcsolatos adatait (mikor, mit, mennyiség, stb.) és a mindenkori fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait (tranzakció azonosító, engedélyszám, összeg, stb.) is. Ügyeljen rá, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá. Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!

A biztonságról

Az SSL (Secure Sockets Layer) egy elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. A velünk kapcsolatban álló Bankok rendelkeznek legalább 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a legtöbb Banknak a legalább 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítható az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének közel 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a választott Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek a tranzakciós információk.

Elfogadott kártyák

Weboldalunk internetes fizetési rendszere a K&H, OTP, MKB Bankok által kibocsátott SZÉP kártyákkal való fizetést teszi lehetővé jelenleg.

A fizetésről

A SZÉP Kártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően ez a SZÉP Kártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti, a Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését a szolgáltatás ellenértékével. Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról az weboldalunkra, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Ennek oka többnyire az, hogy amennyiben a Bank fizető oldalán a böngésző "Vissza/Back" illetve a "Frissítés/Refresh" gombjára kattint, vagy bezárja a böngészőt vagy az ablakot mielőtt visszairányításra kerülne a weboldalunkra, a fizetés sikertelennek fog minősülni. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a kártyát kibocsátó Bankkal. Amennyiben nincs elegendő összeg kártyáján a rendelés értékének kifizetéséhez, abban az esetben is sikertelennek fog minősülni a tranzakció.

A fizetés menete

  1. Ön a weboldalunkon összeállítja megrendelését, melynek összegét kártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
  2. Ezt követően Ön átkerül a Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez a Bank által kért kártyaadatait szükséges lesz megadnia.
  3. A kártyaadatainak megadását követően a Fizetés gombra kattintva tudja elindítani a fizetési tranzakciót.
  4. A fizetést követően Ön visszatér a weboldalunkra, ahol a tranzakció eredményéről visszaigazolást kap.

Tájékoztatótónkat az internetes fizetésről, oldalunkon is megtalálja.

Mindenmentes Food, 2018.08.16.

Ön termékeket helyezett a kosarába. Biztosan el kívánja hagyni az oldalt?

Megnézem a kosarat